Časté dotazy (FAQ)

Chápeme, že za návrat reklamovaných objednávek platíte u různých poštovních služeb nemalé peníze.
Proto jsme se rozhodli poskytnout Vám možnost poslat nám vrácené zboží zpět za zvýhodněnou cenu pomocí služby Zásilkovna.
Cena za poslání tohoto balíčku tak vyjde na 49 korun a použití je velmi jednoduché.

Instrukce:
1) Stačí si službu přidat do košíku na této stránce, nebo při dokončení objednávky.
2) Zakoupené štítky (na balíček), pak naleznete na této stránce a také vám přijdou na Váš email.
3) Po kliknutí na odkaz se Vám otevře soubor ve formátu PDF se štítky.
4) Ty si buď rovnou vytisknete a nalepíte přímo na balíček, nebo si z nich opíšete kód ve formátu "Z123456890", který pak předložíte na jakékoliv pobočce Zásilkovny a štítek Vám pak vytisknou přímo tam.
(Zásilkovna nás upozornila na to, že někteří jejích zaměstnanci ještě nejsou na systém těchto zásilek proškoleni. Takže se může stát, že štítek na některých pobočkách nepůjde vytisknout. Pokud si vytisknete štítek sami, půjde zásilka odeslat bez problémů)
5) Balíček pak jde odeslat z jakékoliv pobočky Zásilkovny a dorazí rovnou k nám.

Každý štítek lze použít pouze na jeden balík. Platnost štítku je 10 měsíců, takže ho můžete uplatnit i později až nám budete něco vracet. Důležité je, aby váha zásilky nepřesáhla 5 kilogramů.
Vzhledem k tomu, že štítky jsou elektronické zboží, jsou při jejich nákupu povoleny pouze okamžité platební metody.

Zakoupené zboží nám můžete z jakéhokoliv důvodu do 14 dní vrátit zpět. Není potřeba vyplňovat žádné formuláře. Zboží s původní cedulkou a přiloženou fakturou nám jednoduše zašlete zpět a my vám obratem vrátíme peníze v podobě kreditu, který připíšeme na váš účet. Kredit pak můžete využít na další nákup, nebo si ho převedete na svůj bankovní účet. Zboží zasílejte na adresu: Unimoda s.r.o., Tománkova 34/9, Rousínov 683 01.
Je tu hned několik možností. Ať jste netrpěliví, nerozhodní či rádi riskujete, určitě si vyberete:
1. Jednoduše brouzdejte po našem e-shopu, a kdykoliv vám něco padne do oka, klikněte na „Přidat do košíku“. Samozřejmě si do košíku můžete hodit víc věcí. Až budete s výběrem hotovi, přejeďte na košík a ťukněte na „Koupit“. Budete přesměrováni na stránku s objednávkou, kde si vyberete způsob platby a dopravy a pak potvrdíte nákup. Není nic jednoduššího!
2. Nejste-li ještě pevně rozhodnuti o svém nákupu, můžete si zboží rezervovat, a to až na 5 dní. K rezervaci je nezbytné mít na svém účtě u nás na stránce kredit.
3. Možnost pro ty trpělivější z vás – dejte si předmět na seznam přání. To vám umožní jej sledovat, a jakmile ho zlevníme, nebo když ho zařadíme do aukce, upozorníme vás na to e-mailem!
4. Poslední a nejnapínavější metoda je zúčastnit se aukce, která vám umožní nakoupit neskutečně levně. Cena za každou položku klesne o 80% během 3 dnů. Přejeme hodně štěstí na lovu!
Stav zboží uvádíme u každé věci v popisu. Může zde být buď „second hand“, což znamená, že je zboží použité, nebo „nové s cedulkou“ označující outletové zboží. Občas se může stát, že věci mají menší vadu, ale pokud tomu tak je, napíšeme to vždy do popisu. Pokud vada v popisu není uvedená, znamená to, že jsme žádnou viditelnou vadu nezaznamenali.
To je lehké jak facka! Prostě když narazíte na kousek, který si zamilujete na první pohled, klikněte na srdíčko. Je to praktické i romantické! Seznam přání si můžete kdykoliv prohlédnout a navíc vás e-mailem upozorníme, když snížíme cenu nebo když předmět zařadíme do aukce. Zasílání e-mailů si samozřejmě můžete upravit tak, aby vám vyhovovalo tady.
Je nám líto, někdo už si ho koupil :-( Ale mezitím jsme stihli zveřejnit nové kousky, tak třeba mezi nimi najdete něco ještě lepšího!
U nás si můžete sami snadno nastavit, které e-maily od nás dostávat chcete a které ne, a to tady. E-maily vám mají sloužit, ne plnit vaši e-mailovou schránku.
Značka „Unimoda“ znamená, že na tomto předmětu chybí štítek s názvem výrobce. Vlastní oblečení (zatím) nevyrábíme :-) Píšeme tam „Unimoda“, protože to vypadá líp, než když je tam prázdno.
Bohužel, ale i ostatní chtějí mít věci v košíku, a třeba zrovna ty stejné jako vy. Čas jednoduše prodloužíte tím, že si do košíku přidáte další věc!
Kód je označení zboží ve formě „A12 123456“. Tento kód je uveden v informacích u každé položky na stránkách. Najdete ho také na objednávce, na faktuře a na papírové visačce u oblečení. Stejný kód je uveden u každé položky na stránkách.
Pokud ve vaší objednávce došlo k nějakému problému, napište nám co nejdříve na eshop@unimoda.cz. Problém bez váhání a bez prodlevy vyřešíme!
Holandská aukce je vlastně aukce naopak. Cena předmětu v aukci nenarůstá, ale naopak postupně klesá. Cena za každou položku klesne o 80% během 3 dnu. Jen v noci mezi 24:00 a 6:00 ceny přestávají klesat. Další nové zboží do aukce průběžně doplňujeme. Zboží v této kategorii můžete přidat do košíku a koupit jej jako obvykle, přidat do seznamu přání, rezervovat nebo přihodit sázku.
Stačí se podívat na stránku naší Holandské aukce tady. Každý den do aukce zařazujeme nové předměty, a to krátce po skončení právě proběhlé aukce. Pokud se v aukci objeví předmět z vašeho seznamu přání, upozorníme vás e-mailem.
Přihazovat můžete už od chvíle, kdy se na stránce aukce objeví nové předměty. Abyste mohli přihazovat, potřebujete mít na svém účtě na stránkách Unimody vložený kredit. Nabít si ho můžete libovolnou částkou tady.
Minimální příhoz během celé aukce je pokaždé alespoň 10 Kč. U prvního příhozu se minimální výše příhozu 10 Kč přičítá k nejnižší možné ceně za zboží, což je 1 % z původní ceny. Za tuto úplně nejnižší cenu, tedy za ono 1 %, lze zboží koupit až na samém závěru aukce, pokud nikdo nepřihodí.
Samozřejmě. Pokud nechcete riskovat, že vás v aukci někdo přehodí, můžete si i předměty v aukci koupit hned za současnou cenu nebo kdykoli za aktuální cenu v průběhu aukce. Budete k tomu opět potřebovat kredit. Položka se vám pak zobrazí na stránce s rezervacemi. Svůj nákup můžete dokončit kdykoliv v průběhu 5 dní stejně jako u ostatních rezervací. Pokud si to rozmyslíte, můžete rezervaci zrušit. Poplatek za zrušení rezervace zboží z aukce je však 5 %, minimálně 50 Kč. Dobře si tedy své nákupy promýšlejte, vy tím ušetříte za případný poplatek a zboží zatím může dělat radost někomu jinému!
Pokud je váš příhoz v aukci nejvyšší, nemusí to nezbytně znamenat, že aukci vyhrajete. Kdykoli si někdo může zboží koupit za současnou cenu, a to jak před začátkem aukce nebo v průběhu klesání ceny. V obou případech za předmět zaplatí více, než jaký byl váš příhoz. Jakmile během aukce cena klesne na výši vašeho příhozu, zboží je vaše. Pokud aukci vyhrajete svým příhozem, ale svůj nákup si rozmyslíte, strhneme vám z kreditu poplatek za zrušení příhozu, který činí 1 %, minimálně 10 Kč. Zbytek kreditu z příhozu vám vrátíme.
Ano, žádné ceny se u nás totiž dlouho neohřejí. Nejprve klesají pozvolna, a pokud u nás předmět zůstane delší dobu, zařadíme ho do aukce, aby mohl přenechat místo novému kousku.
Pokud kupující vrátí předmět, nezaplatí objednávku nebo pokud zruší rezervaci, automaticky cenu obnovujeme na tu počáteční před slevou. Na případnou slevu si tedy bohužel budete muset znovu počkat.
Kredit je vlastně vaše elektronická hotovost u nás na stránce. Používá se při rezervování zboží a při přihazování v aukcích. Platba kreditem má tu výhodu, že je rychlejší než platba kartou či online převodem, což je praktické zejména při aukcích, které probíhají velmi rychle. Pokud vám vracíme nějaké peníze (třeba za vrácené zboží, když vám něco nesedí), vracíme vám je také ve formě kreditu. Stále jsou to ale samozřejmě vaše peníze, které si můžete kdykoliv nechat poslat zpět na váš bankovní účet.
Jasně, že dá! Jen je třeba mít na účtě kredit v ceně daného předmětu. Rezervace může trvat až 5 dní, do té doby je nutné zboží zakoupit, jinak se vrátí do prodeje a vám se vrátí kredit. Rezervaci můžete zrušit i dříve, než uběhne oněch 5 dní. V případě zrušení nebo vypršení rezervace si účtujeme malý poplatek ve výši 1 % z ceny zboží, minimum je 5 Kč. Tento poplatek se odečte z vašeho kreditu. Důvodem poplatku je, aby někteří nezbední zákazníci nezneužívali systém rezervací a neblokovali zboží ostatním zájemcům.
Můžete si ho dobít přímo tady a to jakoukoliv částkou. Pokud platíte kartou či online převodem, kredit se přičte hned. Platit lze i klasickým bankovním převodem, ale může to zabrat i několik dní, tak to moc nedoporučujeme.
Je to jednoduché a trvá to jen chviličku. Jděte do sekce „Můj účet“ a klikněte na „Vybrat peníze“. Zadejte číslo svého účtu, kód banky a ťukněte na „Pošlete mi mé peníze!“ My nebudeme na nic čekat a pošleme vám je (protože náš zákazník, náš pán), nejpozději do 5 pracovních dnů.
Kredit z objednávky můžeme odečíst, až když je připsán na účet. Pak se odečítá automaticky. Pokud kredit ještě není na vašem účtě připsán, nemůžeme bohužel ovlivnit odečtení. Kredit si však můžete kdykoliv poslat zpět na bankovní účet.
Když koupíte víc než 10 kousků v jednom balíčku, účtujeme poplatek 40 Kč. A když těch kousků koupíte v jednom balíčku víc než 20, poplatek je 60 Kč. Všechny způsoby dopravy a jejich ceny máme rozepsané tady.
Tady máme zase víc možností:
1) Online převodem, u vyřizování platby najděte logo své banky.
2) Platební kartou.
3) Na dobírku.
4) Normálním nudným bankovním převodem. Tuhle možnost moc nedoporučujeme, protože to trvá fakt strašnou dobu, a to byste už ten náš fajnový kousek mohli dávno nosit!
5) Kreditem! Nabijte si kredit na stránkách Unimody a ten se bude automaticky spotřebovávat (samozřejmě jen za vaše nákupy, ne sám od sebe).
Jasně! V takových případech to rovnou vracíme do vašeho kreditu v našem e-shopu. Kredit si můžete vybrat a nechat poslat na bankovní účet kdykoliv se vám zachce.
Pokud vytvoříte více objednávek předtím, než je stihneme předat dopravci, pak je u nás spojení objednávek automatické. Musí však být splněny tři podmínky:

- musí být vybrán stejný způsob dopravy
- misí být vybraná stejná adresa jako u předchozí objednávky
- v moment expedice musí mít objednávka status „Zaplaceno“ nebo „Na dobírku“.

Při spojení dvou a více objednávek se vám nadbytečné poštovné automaticky vrátí ve formě kreditu v našem e-shopu, pokud je vaše objednávka na dobírku bude dobírka ponížena o nadbytečné poštovné.

Spojení není bohužel možné pokud celkový počet kusů bude převyšovat povolený limit pro určitý způsob dopravy.
Platba za objednávku musí být připsaná na náš účet do 5 dnů, tedy do 120 hodin. Bohužel, zrušenou objednávku nelze obnovit, zboží bude vráceno do prodeje za počáteční cenu. Platba, která přijde na náš účet po uvedeném čase, bude zaslána zpět na váš účet.
Unimoda je super obchod s výběrovým outlet a second hand oblečením, botami, kabelkami a doplňky. Naší specialitou je obrácená aukce, které se říká „Holandská aukce“ a která vám umožňuje nakoupit za doopravdy směšné ceny. Vybraný kousek si u nás tedy můžete koupit hned nebo si ho dát na seznam přání a vyčkat, až cena klesne, na což vás upozorníme e-mailem! Nakupovat u nás se vyplatí, a navíc máme v nabídce vážně senzační kousky!
Nové zboží přidáváme každých pár minut, což znamená, že každý den u nás najdete celkem 400 nových kousků. Je tedy neustále z čeho vybírat!
Francie, Velká Británie, Švýcarsko, Nizozemsko, Somálsko. Ne, Somálsko ne. Račte si vybrat, ručíme za kvalitu! Vybíráme to nejlepší!
Zatím ne, ale pracujeme na této možnosti. Sledujte nás, už brzo to půjde!
Jsme parta různých lidí – nápaditých, veselých, vtipných, šílených, zkrátka úžasných! A také s tisíci nápady, jak udělat módu online úžasnější. To je to, co děláme, děláme zákazníky šťastné bez jakýchkoliv servítek. Nešťastný zákazník může kdykoliv naříkat na ruslan@unimoda.cz. Rádi vás uděláme zase šťastnými!
Tak neváhejte a pište na ruslan@unimoda.cz. Jsme rádi za veškerou odezvu! Jen na nás prosím nebuďte moc zlí, jsme také jen lidi a občas pěkně střelení, jako autor těchto řádků. Ale vždy vám rádi pomůžeme!
No jasně, řekni o nás svým kamarádům a kamarádkám!!
Napište mi na ruslan@unimoda.cz a můžeme si o tom popovídat!
No to by bylo skvělé! Rádi to probereme, napište nám víc na ruslan@unimoda.cz.
Vždycky se hodí někdo šikovný! Napište nám o sobě na ruslan@unimoda.cz a probereme to!
Se svým uživatelským účtem u nás můžete lehce rezervovat zboží, které si chcete koupit. Můžete se také zúčastnit holandské aukce a přihazovat. Maté lehký přehled v historii objednávek, takže uvidíte co jste si kdy v minulosti koupili. Při nákupu nemusíte pokaždé vyplňovat svojí adresu a údaje (vaše údaje, které nám poskytnete při zakládání účtu, jsou jen informace nezbytně nutné k zaslání vašich objednávek).
Na stránkach Unimoda.cz klikněte na “Přihlasit se”. (Na stránkách Unimoda.cz v mobilu najdete v horní liště obrázek klíčku.) Zadejte svůj přihlašovací email a heslo a můžete se přihlásit. Pokud kliknete na “Zapomněli jste heslo?” pošleme vám na daný email nové heslo.
Pokud účet na Unimoda.cz ještě nemáte tak do rámečku “Nemám účet” zadejte své jméno, email a vytvořte si heslo. Po kliknutí na “Vytvořit účet” vám na zadanou emailovou adresu přijde aktivační email. Po aktivaci vašeho účtu pomocí daného emailu můžete začít využívat svůj účet a pokračovat v nakupování.
Na stránce “Můj Účet” klikněte pod nadpisem “Detaily účtu” na “Smazat můj účet” . pokud si opravdu přejete účet smazat potvrďte to a váš účet na Unimodě a všechny údaje, které jste nám poskytli se smažou. Tato operace je ale nezvratná.