Časté dotazy (FAQ)

Proč cena zboží stále klesá?

Jak vůbec nakoupit?

Co je unimoda?

Kde je háček?

Co znamená cedulka 'doprava zdarma'?

Co jsou další poplatky za dopravu?

Zaplatil jsem vám dvakrát poštovné a balné za jednu dodávku, vrátíte mi ten druhý poplatek?

Spojujete objednávky?

Co je kredit a jak ho použít?

Dá se zboží nějak rezervovat?

Jak si dobiju kredit?

Jak si můžu kredit vybrat a získat peníze?

Jak použiju seznam přání?

Proč mi předmět zmizel ze seznamu přání?

Jaké jsou možnosti platby? Jak zaplatím objednávku?

Jak používat přihazování?

Proč potřebuju kredit, abych mohl přihazovat?

Myslím, že je potřeba na stránce něco vylepšit.

Odkud je vaše zboží?

Můžete prodat mé věci?

Můžu vám také nějak pomoci?

Mám spoustu přátel na facebooku, dáte mi něco, když jim o vás řeknu?

Proč je značka u některých kousků uvedena jako UNIMODA? Vy přece oblečení nevyrábíte, nebo jo?

 

Proč cena zboží stále klesá?

Způsob rychle klesající ceny je revoluční způsob, jak nakupovat oděvy za ještě lepší cenu, než jste zvyklí jinde. Vždy začínáme dražit na určité vyvolávací ceně, ta ale začne okamžitě klesat a je jen na vás, za kolik vámi vybraný kus zakoupíte. Nemusíte nic hrotit a koupit to hned za plnou cenu - nebo pořádně zariskovat! Třeba budete mít štěstí a seženete nějaký pěkný kousek fakt za hubičku! Takto můžete získat oděvy až se 99% slevou!

 

Jak vůbec nakoupit?

To je dobrá otázka, když chcete nakupovat! 

1) Jednoduše brouzdejte na našem e-shopu, a kdykoliv vám něco padne do oka, klikněte na 'KUP TEĎ' - předmět se vám přidá do košíku. Samozřejmě tam můžete hodit věcí, kolik se vám jen zachce. Až budete s výběrem hotovi, přejeďte na košík a zakupte. Budete přesměrováni na stránku s objednávkou, vyberete způsob platby a dopravy a potvrdíte. Není nic jednoduššího!

2) Možnost pro ty trpělivější borce - dejte si předmět na seznam přání, což vám ho umožní sledovat, a jakmile cena dostatečně spadne, kupujte podle kroku 1!

3) Třetí a nejpokročilejší metoda je zúčastnit se aukce. Vepište svoji cenu k produktu,vedle tlačítka ''Moje nabídka" a zmáčkněte ho. Vámi zadaná cena se automaticky odečte z vašeho kreditu. Svoje příhozy můžete stále sledovat na stránce "Nabídky", kterou máte nahoře. Ve chvíli, kdy cena předmětu spadne na vaši hodnotu, je to vaše! Bude převeden do sekce "Rezervace", kterou také najdete nahoře. Odtud už jen musíte do sedmi dnů přidat předmět do košíku, bude už ale zdarma (protože už jste zaplatili kreditem). Tahle možnost občas chce pevnější nervy, ale s trochou štěstí nakoupíte výhodně jako nikde jinde!

4) A nebo si to můžete dát rovnou do rezervace, kliknutím na tlačítko "Rezervace". Aktuální cena se vám rovnou odečte z kreditu a máte 7 dní na přidání si věci do košíku. Pokud to neuděláte, kredit se vám samozřejmě vrátí.

Všechno jasné? Tak na co ještě čekáte? Vzhůru na nákupy! Přejeme pevný nervy a hodně štěstí na lovu!

 

Co je unimoda?

Unimoda je super obchod se second-hand oblečením, ale máme také boty nebo doplňky. Funguje u nás obrácená aukce,což vám umožní nakoupit za doopravdy směšné ceny. Hned po vložení předmětu začne pomalá destrukce jeho ceny, která se může vyšplhat až na 99% slevu! Můžete kdykoliv přihodit, kolik jste ochotni zaplatit nebo můžete koupit věc hned, za stávající cenu. Můžete si ji také dát na seznam přání a dostávat pravidelná e-mailová upozornění! Nakupovat u nás se vyplatí, máme v nabídce senzační kousky!

 

Kdo na Unimodě pracuje?

Jsme parta různých lidí - nápaditých, veselých, vtipných, šílených, zkrátka úžasných! A také s tisíci nápady, jak udělat módu online úžasnější!

To je to co děláme, děláme zákazníky šťastné, bez jakýchkoliv servítek! Nešťastný zákazník může kdykoliv naříkat na ruslan@unimoda.cz , moc rádi vás uděláme zase šťastným!

 

Kde je háček?

Nikde, není prostě nikde! Není to úžasné? (šílený smích)

 

Co znamená cedulka 'doprava zdarma'?

To znamená, že máte objednávku, která byla zaplacena, ale ještě nebyla odeslána. V případě, že byste si koupili více věcí a objednali je, přičemž byste za chvíli našli další věc, co se vám líbí, nebylo by od nás fér, abychom vám účtovali dopravu dvakrát, když je to jen jedna zásilka. Už jsem jednou říkal, že jsme úžasní!

Při velkém objemu už se ale větší poplatek objevit může. Také to nefunguje s obyčejnými bankovními platbami, protože potřebujeme nejprve obdržet peníze, což může pár dní trvat.

 

Co jsou další poplatky za dopravu?

Když koupíte víc, než 10 kousků v jednom balíčku, účtujeme poplatek 20 Kč. A když těch kousků koupíte v jednom balíčku víc než 20, poplatek je 40 Kč.

 

Zaplatil jsem vám dvakrát poštovné a balné za jednu dodávku, vrátíte mi ten druhý poplatek?

Jasně! V takových případech to rovnou vracíme do vašeho kreditu na stránce. Kredit si můžete vybrat a nechat poslat na bankovní účet (samozřejmě váš, k čemu by to jinak bylo?) kdykoliv se vám jen zachce.

 

Spojujete objednávky?

Ano, objednávky je možné spojit, ale jen v době před odesláním a v případě, že máte stejného dopravce a stejný způsob platby (online nebo na dobírku). 

 

Co je kredit a jak ho použít?

Kredit je prostě vaše elektronická hotovost u nás na stránce. Používá se na přihazování a zakupování zboží.

Také se vám vrácené peníze (třeba za vrácené zboží, když budete nespokojeni - ale to se nestane) od nás objeví v této formě. A co je nejlepší, kredit nám i vám šetří peníze, protože nemusíme platit nekonečné nesmyslné poplatky za transakce bankám!

 

Dá se zboží nějak rezervovat?

Jasně, že dá! Jen musíte mít na účtě kredit v ceně daného předmětu. Rezervace může trvat až 7 dní, poté je nutné zboží zakoupit, jinak se vrátí do prodeje a vám se vrátí kredit.

 

Jak si dobiju kredit?

Můžete si ho dobít přímo >TADY - jakoukoliv částku. Pokud platíte přes internetové bankovnictví, přičte se to hned.

Pokud platíte přes převod, může to zabrat i několik dní. Kredit se automaticky spotřebovává při vašich nákupech. Ale když budete dost šikovní, nakoupíte si za rozumný kredit hromadu špičkových kusů!

 

Jak si můžu kredit vybrat a získat peníze?

Jděte do sekce 'můj účet' a klikněte na 'vybrat kredit' - zadejte vaše číslo účtu, kód banky a ťukněte na

'POŠLETE MI PENÍZE!' . My už nebudeme na nic čekat a pošleme vám je (protože náš zákazník, náš pán), nejpozději do pěti pracovních dnů - a taky si zapamatujeme vaše číslo účtu, abyste ho tam už nemuseli při příštím výběru psát. Dostanete to co nejdříve, podle dne, kdy jste o výběr zažádali.

 

Jak použiju seznam přání?

To je lehký jak facka! Prostě při prohlížení věci, co jste si zamilovali klikněte na srdíčko. Je to účinné a romantické! Automaticky vám to přibyde na seznam přání, kde si to můžete kdykoliv zobrazit. Pravidelně vám pak budeme posílat e-maily s aktualizací ceny. Můžete si taky nastavit, jak často!

 

Proč mi předmět zmizel ze seznamu přání?

Je nám líto, někdo už to koupil :( Teď je na čase mu to vrátit a koupit zase něco, co se líbilo jemu!

 

Jaké jsou možnosti platby? Jak zaplatím objednávku?

Tady máme zase víc možností:

1) Internetové bankovnictví, u vyřizování platby najděte logo se jménem své banky.

2) Kreditní kartou

3) Na dobírku

4) Normální nudné bankovní převody. Tuhle možnost moc nedoporučujeme, protože to trvá fakt strašnou dobu - a to byste už nějaký ten náš fajnový kousek mohli dávno nosit! 

5) S kreditem! Nabijte si kredit a ten se bude automaticky spotřebovávat (samozřejmě jen za vaše nákupy, ne sám od sebe).

 

Jak používat přihazování?

Prostě vepište k předmětu velikost svého příhozu a přihoďte! Odečte se vám to z kreditu a na stránce 'nabídky'

to můžete pořád sledovat. Ve chvíli, kdy cena předmětu spadne až na vaši hodnotu, je to vaše!

Bude převeden do sekce 'rezervace', kterou také najdete nahoře.

Odtud už jen musíte do sedmi dnů přidat předmět do košíku, bude už ale zdarma (protože už jste zaplatili v aukci).

 

Proč potřebuju kredit, abych mohl přihazovat?

Protože vás někdo může překonat, a tak je kredit elegantní řešení, jak vám můžeme váš vklad jednoduše vrátit, abyste mohli dát druhý pokus! Kdyby jsme to museli pořád dělat s penězma, stálo by to bankovní poplatky. To nechceme, ne?

 

Myslím, že je potřeba na stránce něco vylepšit.

Tak neváhejte, a pište mi na ruslan@unimoda.cz - jsme rádi za veškerou odezvu! Jen na nás nebuďte moc zlí, jsme taky jen lidi, a občas pěkně střelený, jako autor těchhle řádků. Rádi vám pomůžeme!

 

Odkud je vaše zboží?

Francie, Británie, Švýcarsko, Nizozemsko, Somálsko.. Ne, Somálsko ne. Račte si vybrat, ručíme za kvalitu! Vybíráme to nejlepší!

 

Můžete prodat mé věci?

Zatím ne, ale pracujeme na téhle možnosti. Sledujte nás, už brzo to půjde!

 

Můžu vám také nějak pomoci?

No jasně, řekni o nás svým kámošům a kámoškám!!

A nebo, pokud jsi fakt dobrý a můžeš něco nabídnout, dobrých lidí v týmu není nikdy dost! Zkus to na ruslan@unimoda.cz a třeba budeš již brzy mezi námi!

 

Mám spoustu přátel na facebooku, dáte mi něco, když jim o vás řeknu?

Napiš mi na ruslan@unimoda.cz a můžeme si o tom popovídat!

 

Proč je značka u některých kousků uvedena jako UNIMODA? Vy přece oblečení nevyrábíte, nebo jo?

Jestli to tam je napsané, znamená to, že ta věc nemá fyzickou značku - není prostě uvedený štítek se značkou.

Máte pravdu, oblečení neděláme, protože by bylo dokonalý a my nechceme zničit ostatní výrobce oblečení. :) Píšeme tam "unimoda", protože to vypadá líp, než když je tam prázdno.

 

Mám vlastní web a chtěl bych tam umístit vaši reklamu.

No to by bylo skvělý! Rádi to probereme, napiš nám víc na ruslan@unimoda.cz

 

Chci s vámi pracovat!

Vždycky se hodí někdo šikovný! Napiš nám o sobě na ruslan@unimoda.cz a pokecáme o tom!

 

Proč je limit na držení předmětu v košíku jen třicet minut?

Bohužel, ostatní taky chtějí mít věci v košíku - a třeba zrovna tu samou. Můžete zvýšit čas přidáním dalších věcí do košíku!

 

Viděl jsem předmět s nízkou cenou, pak jsem se podíval znovu a byla vyšší! Podvádíte snad?

Cenu předmětů, které byly vráceny, nebo navráceny z rezervace, automaticky obnovujeme na začáteční. 

Také se může stát, že měl někdo zboží objednané, ale nezaplatil ho. Zkrátka ve všech případech, kdy je zboží objednané, ale poté se z nějakého takového důvodu vrátí

do prodeje vracíme cenu zpět na začáteční.

Ve spoustě obchodů z vás chtějí dostat co nejvíce peněz, my jich z vás chceme dostat co nejmíň! Když se vám povede zakoupit v aukci nějaký kousek za 20 Kč, máte naše uznání, ne pokaždé se to povede :-)

 

Kde najdu kód zboží?

Kód je označení zboží ve formě "A12 123456". Vždy ho najdete na papírové visačce jako poslední údaj a také na objednávce a faktuře. Stejný kód je uveden u každé položky.

 

Pokud je u zboží napsána stav - secondhand, znamená to, že je zboží použité a může mít nějakou vadu? Nebo je vada vždy uvedena?

U každého konkrétního kusu je uveden popis. Jako poslední popisek uvádíme stav zboží. Ten může být buď second-hand nebo nové s cedulkou. Ale nikdy nekecáme! Vždycky je tam uvedený přesně to, co je o předmětu potřeba zdůraznit!

Pokud není uvedeno jinak, jsou všechny věci second-hand. Občas se může stát, že věci mají menší vadu, to uvádíme v popisu - jako vada. Pokud toto v popisu uvedeno není, znamená to, že jsme žádnou značnu vadu nezaznamenali.

 

Můžete odečíst kredit za vrácené zboží u nové objednávky, kterou jsem již udělala?

Kredit z objednávky můžeme odečíst až když je připsán na účet. Pak se odečítá automaticky. Pokud kredit ještě není na Vašem účtě připsán nemůžeme ovlivnit odečtení.

 

Je možné nepadnoucí kusy oblečení vrátit? Mohu zboží reklamovat bez udání důvodu?

Zakoupené zboží nám můžete z jakéhokoliv důvodu do 14 dní vrátit zpět. Není potřeba vyplňovat žádné formuláře, zboží s původní cenovkou nám jednoduše zašlete zpět a my Vám obratem vrátíme peníze v podobě kreditu, který připíseme na Váš účet. Ten pak můžete využít na Váš další nákup.

Pokud si přejete vrátit peníze na Váš bankovní účet, můžete to udělat v záložce Můj účet>Vybrat peníze.

Zboží zasílejte na adresu: Unimoda s.r.o. 379 Tvarožná, 664 05

 

Kolik mám času na zaplacení objednávky převodem, než se zruší?

Platba za objednávku musí být připsaná na náš účet do pěti dnů, tedy do 120 hodin. Bohužel, zrušenou objednávku nelze obnovit, zboží bude vráceno na prodejnu za počáteční cenu. Platba, která přijde na náš účet po uvedeném čase, bude zaslána zpět na váš účet.