Armani Oblečení

Oznamte mi nové kusy této značky
Není nutná registrace
-18%
 Značková Kabelka
2 255 Kč 1 855 Kč
ARMANI OUTLET
Dokonalá  Dámská Spodní Košilka
1 073 Kč
IT S | XS
ARMANI OUTLET
-64%
Luxusní Intelektuální Dětské Kalhoty ARMANI
880 Kč 319 Kč
175 cm
ARMANI OUTLET
-4%
Ohromující Dámské Kalhotky Armani
1 073 Kč 1 033 Kč
IT S
ARMANI OUTLET
-49%
Luxusní Dokonalé Pánské Krat'asy ARMANI
1 120 Kč 580 Kč
52 | M
ARMANI OUTLET
-32%
Úžasné Pánské Plavky Armani
1 073 Kč 733 Kč
IT 50 | M
ARMANI OUTLET
-60%
Skvělé Dámské Vyztužené Podprsenky Armani
1 073 Kč 436 Kč
IT S
ARMANI OUTLET
-45%
Ohromující Pánské Krat'asy Armani
980 Kč 548 Kč
48 | M
ARMANI OUTLET
-50%
Dětské Kvalitní Pohodlné Tričko
1 073 Kč 544 Kč
16
ARMANI OUTLET
Tajemná Šála Pro Pohodáře
651 Kč
28cm
ARMANI SECOND
HAND
-60%
Prestižní Dámské Vyztužené Podprsenky Armani
1 073 Kč 436 Kč
EU 36D
ARMANI OUTLET
-59%
Obyčejné Pohodlné Dámské Pyžamo
1 073 Kč 444 Kč
XS
ARMANI OUTLET
-60%
Neuvěřitelné Pánské Plavky Armani
1 073 Kč 436 Kč
IT 48 | XXS
ARMANI OUTLET
-60%
Luxusní Modré Pánské Plavky
1 073 Kč 436 Kč
IT 48 | XS
ARMANI OUTLET
-60%
Ohromující Dámské Vyztužené Podprsenky Armani
1 073 Kč 436 Kč
IT 32B
ARMANI OUTLET
-60%
Bezchybné Dámské Vyztužené Podprsenky Armani
1 073 Kč 436 Kč
IT 32A
ARMANI OUTLET
-10%
Dominantní Dámské Vyztužené Podprsenky Armani
1 073 Kč 973 Kč
IT 30A
ARMANI OUTLET
-60%
Luxusní Dětské Košile
825 Kč 330 Kč
62cm
ARMANI OUTLET

Giorgio Armani je Italský módní návrhář. Jeho oblečení je známé právě díky kvalitě, modernímu vzhledu a střihu. Dále ho proslavily dobře zpracované produkty, jako třeba hodinky. Většina jiných velkých značek vyrábí své vlastní parfémy, podobně jako Armani. V poslední době se zaměřuje i na výrobu tenisek. Jednoduchý design loga značky, tedy orla, který se dívá doprava, je známý po celém světě. Armani si udělal v módním průmyslu velké jméno a vyrovnává se návrhářským špičkám, jako je Klein, Hilfiger a Lauren. Na rozdíl od nich ovšem nepochází ze západních Spojených států, ale z naší Evropy.

Historie

Tento návrhář se narodil v severní Itálii roku 1934. Vyrůstal se svým starším bratrem, který se jmenoval Sergio, a jeho mladší sestrou Rosannou. Jeho otec se jmenoval Ugo Armani a pracoval jako účetní pro přepravní podnik. Giorgio se na střední škole se rozhodl studovat medicínu, ale po třech letech musel jít do armády. Kvůli jeho medikální historii byl přiřazen do armádní nemocnice ve Veroně. Po těchto zkušenostech se rozhodl svou kariéru přesměrovat někam jinam.

Když se Armani vrátil z armády, našel si práci aranžéra v La Rinascente, což je Italská firma, která nabízí slušné oblečení. Poté byl povýšen na prodávajícího v tomto butiku, čímž nabral drahé zkušenosti obchodu v módním průmyslu. V polovině 60. let se Armani přesunul do firmy, kterou vlastnil Nino Cerruti. Tam Giorgio navrhoval pánské oblečení. Jeho umění bylo velmi požadováno, a tak během práce pro Cerrutiho dělal návrhy pro dalších 10 manufaktur. Na konci těchto let jmenoval Armani Sergia Galeotiho architektonálním návrhářem, čímž započala jejich dlouholetá spolupráce. Sergio ho totiž přesvědčil, aby si Armani otevřel vlastní návrhářskou kancelář v Miláně. To vedlo k rozšíření spolupráce a Armani dělal návrhy pro několik italských výrobců oblečení, jako například Allegri, Bagutta, Hilton a Montedoro. Mezinárodní tisk si rychle všimnul Giorgiove důležitosti a dali mu možnost vystavit své oblečení na módní přehlídce. Armani měl s dlouholetými zkušenostmi možnost vytvořit si vlastní styl, který bude odlišný od konkurence a to byla esenciální věc, která vedla k jeho úspěchu. Teď nastala chvíle, kdy byl připravený věnovat svou energii do vlastní značky a založil Giorgio Armani S.p.A. v Miláně společně s jeho přítelem Sergiem. Za 3 měsíce představil svou první kolekci mužského oblečení, která byla připravena k prodeji na jaře 1976.

V roce 1979 začal Armani vyvážet své zboží do U.S.A a stal se tak jedním z hlavních a mezinárodně nejznámějších designérů té doby. Tohoto roku také představil dvě hlavní výrobní řady pro muže a ženy. Zároveň s těmito liniemi produktů představil i novinky, jako Armani plavky, spodní prádlo a Giorgio Armani doplňky. Armani věděl, že doba se od 50. let změnila a že potřebuje nové způsoby reklamy. Začal pořizovat velké billboardy a navrhoval oblečení k filmu Americký Gigolo. Tento úspěch vedl k dlouhé spolupráci mezi Armanim a světem filmu.

Armani udělal také spoustu inovací. Jako první zakázal vystupování pro svou firmu modelkám, které měly BMI (body mass index) pod 18. Udělal to kvůli tomu, že Ana Carolina Restonová umřela hlady, protože chtěla mít co nejhubenější postavu a to Giorgio nemohl připustit. Zároveň se Armani spojil s Asijskou firmou Samsung, aby vytvořili Giorgio Armani phone.

Výrobky

Produkty značky Giorgio Armani jsou velmi moderní a inovativní. I když firma začínala jako výrobce oblečení, dnes je mimo jiné známá i pro své hodinky. Ty mají vždy čistý vzhled, který je spojen s ostrými liniemi a upoutají pohled každého, kdo je spatří jen kouskem oka. Jako jeden z mála začal vyrábět tzv. ready-to-wear oblečení. To je v podstatě oblečení, které v obchodech nakupujeme dnes. Je to oblečení, které je již ve standardní velikosti a střihu, takže si jej stačí koupit a můžeme jej nosit. To ale nebylo zvykem vždy, protože tehdy se šaty vysokého stylu dělalo především na zakázku. Armaniho firma vyrábí také kosmetiku, brýle a vybavení do interiéru domova. Ty jsou rozděleny do různých výrobních linií, které si rozebereme v následujícím odstavci.

Kolekce

Hlavní řada výrobků se nazývá Giorgio Armani. Nese jméno po zakladateli firmy a zaměřuje se na již dříve zmíněné ready-to-wear oblečení pro muže i ženy. Vyrábí také doplňky, brýle, kosmetiku a parfémy. Tyto kousky jsou k dispozici pouze v buticích Giorgio Armani, od speciálních výrobců oděvů a vybraných obchodech nabízejících oblečení vyššího stylu. Logem této řady je kruh, který se skládá z písmene G, které doplňuje neúplné písmeno A. takové jsou totiž iniciály zakladatele této společnosti. V roce 2016 tato řada přestala využívat pravé zvířecí kožešiny, protože podporuje názor, že by zvířata neměla umírat kvůli kůži, když existují použitelné náhražky.

Druhou značkou této rodiny je Emporio Armani. Ta se zaměřuje na nejnovější trendy a nejmodernější styly. Společně s řadou Giorgio Armani je tato linie jedinou, jejíž výrobky navrhuje samotný Armani.

V lednu 2010 se stal tváří této značky slavný fotbalista Cristiano Ronaldo a hollywoodská hvězda Megan Fox. V roce 2011 byly tyto dvě osobnosti nahrazeny Rihannou a Rafaelem Nadalem. Tento rok (2019) byla vydána série oblečení, která se soustředila okolo slavného zpěváka Shawna Mendese.

Třetí výrobní linií je Armani Collezioni. Česky by se dal název přeložit jako „Kolekce Armaniho“. Jedná se o difuzní řadu, jejíž ceny začínají podstatně níže, než u předešlých dvou kolekcí. Logo této značky je často vystavováno jako nápis Armani a pod ním Collezioni. Specializuje se na oblečení, které je děláno na zakázku a v podstatě jakýkoliv prvek tohoto oblečení může být změněn. Poslední řada, o které si něco napíšeme, se nazývá Armani Jeans. Jedná se o druhou difuzní linii, která vyrábí oblečení spojené s denimem. Tato kolekce je prodávána hlavně v klasických obchodních domech, ale i přesto je na světě spoustu samostatně stojících kamenných obchodů Armani Jeans.

Mezi další výrobní linie patří například Armani Junior, Armani Casa, Armani Exchange, Armani Dolci, Armani Fiori a Armani Hotels.

Obchody

S hlavním sídlem v italském Miláně je Armani jednou z nejznámějších Evropských značek světa. Své kamenné obchody má rozmístěny ve více než 50 zemích. V roce 2009 měla tato firma síť 60 Giorgio Armani butiků, 11 Collezioni, 122 Emporio Armani, 94 Armani Exchange a 13 Armani Junior. V roce 2019 má firma tedy něco přes 400 poboček po celém světě. Od ostatních značek se Armani liší tím, že operuje se 7 hotely 3 resorty pod jeho jménem. Armani byl zodpovědný za návrh interiéru. Jeden z jeho hotelů byl otevřen v nejvyšší budově světa. Dubajská Burj Khalifa měří přes 800 metrů a Armaniho hotel se nachází v 39. patře. Giorgio otevřel také vlastní síť květinářství pod názvem Armani Fiori.

Od roku 2000 pochází většina návrhů květin z Nizozemí a operuje s řadou orchidejí, stejně tak jako s exotickými rostlinami. Nabízí také různé dekorativní vybavení na zahradu, jako například lampy, svíčky, vázy a květináče. Ze všech těchto obchodů měla firma za rok 2016 tržbu téměř 3 miliardy EUR.

Shrnutí a závěr

Giorgio Armani je velmi zkušený módní návrhář, který si cestu na vrchol opravdu zasloužil. Jeho desetileté zkušenosti před založením vlastní firmy opravdu zúročil. Navrhované oblečení a schopnost obchodovat ho dostala na vrchol. Se svými moderními vzhledy je Armani jedním z nejznámějších Evropských návrhářů a má dlouholetou tradici ověřenou praxí a zkušenostmi. Logo orla, který se dívá doprava symbolizuje, že se firma udává dobrým směrem (doprava) a že je nadřazená ostatním módním společnostem stejně tak, jako je orel ostatním zvířatům. Myslím, že na tom něco skutečně je.

Oznamte mi nové kusy této značky