Unimoda.cz na Firmy.cz

GLAMI TOP Hodnocení obchodu na Zboží.cz
  • Stav
    4
    1
    0
    0
    5
  • Řazení
    newest
    most-popular
    highest-price
    lowest-price
  • Pohlaví
    0
    1
  • Dospělý
    1
    0
  • Velikost
    přibližné velikosti
  • Barva
  • Materiál
  • Filtr
  • Velikost
    přibližné velikosti
  • Řazení
    newest
    most-popular
    highest-price
    lowest-price

  • Max Mara Šaty, Oblečení

    8

    Luxusní značka
    Oznamte mi nové kusy této značky
    Není nutná registrace
    -50%
    Dámské Rolák Barevný Max Mara Second Hand Vel. XL
    Koupit
     
      710 Kč 360,460
    XL Dámské Rolák Barevný Max Mara Second Hand Vel. XL
    -14%
    Sukně Vlněná Černá Max Mara Vel. 44
    Koupit
     
      558 Kč 483,232
    44 | M Sukně Vlněná Černá Max Mara Vel. 44
    -52%
    Dámské Sako Černé Vel. 34
    Koupit
     
    777 Kč 379 Kč
    34 | XS Dámské Sako Černé Vel. 34
    -54%
    Společenské  Šaty Barevné Second Hand
    Koupit
     
    888 Kč 411 Kč
    0 | S Společenské Šaty Barevné Second Hand
    -30%
    Balonová  Sukně Černá Max Mara Vel. 40
    Koupit
     
    666 Kč 471 Kč
    40 | S Balonová Sukně Černá Max Mara Vel. 40
    -16%
    Dámské Blejzr Šedý Max Mara Second Hand Vel. 38
    Koupit
     
    555 Kč 467 Kč
    38 | S Dámské Blejzr Šedý Max Mara Second Hand Vel. 38
      Všechny kategorie


    Všechny Značky

    Max Mara je jednou z firem, které vyrábějí to nejluxusnější oblečení na světě. Italská kvalita zaručuje špičkový vzhled, krásný design, perfektní střih a dokonalé barvy. Užité materiály jsou vždy naprosto pohodlné a příjemné na dotek. Max Mara si drží svoji stálou kvalitu a fanouškovskou základnu. Pojďme tedy spolu nahlédnout na historii tohoto italského koně, který se žene stále dopředu a vyhrává závod za závodem a společně s tím si získává stále nové fanoušky.

    Historie

    Na počátku historie módní značky Max Mara stál Achille Maramotti. Už jeho babička vlastnila od roku 1850 krejčovství v jejich rodném městě Reggiu. Nachází se v severní Itálii a obývá v něm přes 170 000 lidí. To právě ona rozhodla o tom, že její vnuk v žádném případě nepůjde studovat práva, jak bylo původně v plánu. Chtěla, aby šel v jejích kolejích a aby se držel toho, v čem je ona sama tak dobrá a v čem vyniká. Sama se snažila Achilla naučit, jak pracovat s šicím strojem a ukazovala mu, jak se správně zachází s různými švadlenskými nástroji. Roku 1947 začal Achilles tvořit své první návrhy šatů. Hned na první pohled šlo poznat, že má nesmírně veliký talent, který nesmí být promrhán. Tomuto řemeslu se začal věnovat naplno a dále navrhoval, vyráběl a stříhal nové kusy oblečení.

    Po několika letech praxe a získávání zkušeností se rozhodl založit si vlastní firmu. V rodné provincii Reggio Emilia si roku 1951 otevřel podnik, který pojmenoval Maramotti Confezzioni. Pro zajímavost, podnik byl nejspíše založen právě v této provincii na památku jeho babičky, která zemřela těsně před založením firmy. Firmě se sice dařilo, ale Achillovi se jméno, kterým svou firmu pojmenoval, přestalo úplně zamlouvat. Přišlo mu, že není dostatečně zvučné. Pár let po založení svůj obchod tedy přejmenoval na Max Mara. K tomuto názvu jej údajně inspirovalo své vlastní příjmení Maramotti, jehož první písmena jsou Mara. Ke slovu Max jej inspiroval opilec, kterého často vídával v jeho rodném Reggiu, a tak jeho jméno použil jako první část názvu své nyní veleúspěšné firmy. Když Maramotti roku 2005 zemřel, jeho synům a dceři ohromné módní impérium a dědictví čítající něco přes 2,3 miliardy dolarů.

    Tento podnik vstoupil do podvědomí lidí hlavně díky vysoce kvalitním materiálům, které používá, a precizním střihem, který spojuje eleganci a nadčasovost. Již v 50. letech si proto mohla tato dovolit oslovit ke spolupráci jména jako Dolce & Gabbana, Karl Lagerfeld a Narciso Rodriguez. V tuto dobu také poslala Max Mara na trh jedinečnou a limitovanou kolekci Sportmax, která bezchybně spojila italskou eleganci spolu s pařížskou haute couture.

    Filozofie podniku

    Max Mara má velice silnou týmovou filozofii. Vždy preferuje zaměření na pracovníky jako kolektiv, než na jednotlivé zaměstnance. Spoustu dnešních firem je slavných pouze kvůli jménu svého návrháře a zakladatele, ovšem ve firmě Max Mara to je jinak. Výrobním procesem vždy projde více odborníků. Talent slavného designéra je pokaždé zkombinován talentem vývojových pracovníků v oblasti látek, krejčovských dílnách a ve výrobě. Dále musí všechno projít rukama expertů marketingu a komunikace. Oblečení Max Mara se prodává po celém světě ve 2 254 obchodech.

    Právě kvůli tomu se u firmy Max Mara setkáte spíše s označením fashion team, neboli módní tým, či skupina, než s pojmem značka. I přes to, že výsledný produkt tvoří mnoho lidí, si podnik drží velmi úspěšně svou prvotní filozofii. Max Mara nabízí kromě velmi vysoké kvality a úžasného designu i otevřenost a věrnost svým stálým klientům, kterým je pravidelně zasílán magazín z křídového papíru. Ten obsahuje nejen kompletní katalog veškerého zboží, ale také zajímavosti a novinky, které Max Mara chystá v nejbližší době. Tato pravidelná firemní kniha obsahuje i vzorky používaných látek, nebo anketní listy. V těch mohou klienti hlasovat mezi nabízenými látkami z nabízených vzorů, jež považují za nejlepší. Ta se pak stane stěžejním materiálem další kolekce.

    Značky

    Tato společnost zaštituje dalších 35 menších značek, které jsou součástí koncernu Max Mara. Každá z nich se zaměřuje na jiné druh oblečení, jiné střihy a již na první pohled jde poznat, od jaké ze značek pochází který kus oblečení. Mezi takové patří například Sportmax, který se zaměřuje především na dámské večerní šaty. Ty jsou většinou černé a mají krásný, moderní design. Často přinášejí inovace, které dodnes nebyly viděny. Například na jednom z večerních šatů je kolem pasu uvázán provázek, který je drží při těle modelky. U šatů, které jsou určeny k událostem vysokého stylu je tento doplněk velmi neočekáváný, ale právě díky tomu dokáže velmi příjemně překvapit a osvěžit onu chuť večerních akcí.

    Mezi další ze zajímavých značek patří iBlues. To je krásná ženská značka s výraznými tvary a barvami. Je zaměřena na mladé, odvážné a zvídavé ženy, které jsou velmi vstřícné k světu módy, milují být její součástí a udržují aktuální informace o nejnovějších trendech tak, aby byly odvážné svými vzhledy. Charakteristický styl, pozornost k detailu a vysoce kvalitní tkaniny jsou hlavními ingrediencemi, díky kterým je iBlues jednou z předních značek pro snadné ozáření a zapůsobení. Společnost byla založena v roce 1975 jako sbírka koordinačních předmětů na pleteninách, takže doplňují další linie Max Mara. Pletenina, spolu s velkým a všestranným výběrem šatů, je stále známá jako orientační bod řady. Vysoce profesionální distribuce zaručuje značce silné zastoupení jak v Itálii, tak v zahraničí, zejména na Dálném východě. Kolekce iBlues vyrábí a distribuuje Marella Srl, součást skupiny Max Mara Fashion Group.

    Dále koncern Max Mara obsahuje ještě značky jako Sportmax Code, Weekend Max Mara, Marella, Pennyblack, iBlues, Max & Co. (módní, mládežnická divize) a Marina Rinaldi. Tato poslední, založená v roce 1980 a pojmenovaná po babičce Achilla Maramottiho, je jednou z nejznámějších.

    Ceny a cílové skupiny

    Hlavní značka, tedy Max Mara se soustřeďuje především na mladé ženy, které mají svůj osobitý styl. Ceny některých z jejich šatů se pohybují ve vyšší cenové kategorii, ale to je vzhledem k jejich dokonalé kvalitě a perfektní ševcovské práci pochopitelné a přiměřené. Max Mara také nabízí různé tašky, obuv a doplňky.

    Cena obyčejnějších šatů, které by se daly každodenně nosit do práce, se pohybují okolo 3-5 tisíc Kč. Většinou mívají vzorkovaný design a vypadají velmi svěže. Ne letní nošení jsou přímo dělané. Mezi nejdražší, spíše plesové, patří například nádherné rudé šaty, ve kterých by každá dívka vypadala jako princezna. Jejich cena se ovšem úměrně s kvalitou a provedením pohybuje nahoru. Za takový nádherný kousek se zaplatí až 40 000 Kč.

    Tato společnost ovšem nevyrábí pouze šaty. Například za hezké tričko, které budete moct nosit každý den si zaplatíte něco okolo 2000 Kč. Za některé opravdu povedené módní kousky si ovšem můžete připlatit až do výše 8 000 Kč. Mezi takové patří například nové bavlněné triko s vysokým límcem, který vyvolává dojem, že zrovna nosíte šálu. Upřímně je to jeden z nejzajímavějších kousků oblečení, které jsem za poslední dobu viděl.

    Pokud by Vám byla zima, můžete si od tohoto módního týmu objednat i nějaký teplý kabát. Za přiměřených 8 000 až 10 000 Kč si pořídíte nádherný doplněk, ve kterém neumrznete a zároveň oslníte celé své okolí. Pokud jste náročnější, Max Mara pro Vás nabízí nádherný kašmírový kabát, jehož cena šplhá až na 75 000 Kč. Tato cenovka je ovšem oprávněná, protože tak veliká kvalita zboží a užitý materiál je k nezaplacení.

    Ceny doplňků, mezi které se řadí například kabelky, se velmi liší. To právě kabelky se prodávají v řádech desetitisíců. Jeden velmi hezký kus z krokodýlí kůže stojí 20 000 Kč, ale dá se sehnat stejně tak zajímavá za 8 000 Kč. Dámské klobouky se pohybují v cenové kategorii mezi 1 000 Kč a 4 000 Kč. Brýle se poté pohybují kolem 6 000 Kč a opasky se šperky kolem 4 000 Kč.

    I když se ceny za některé zboží této firmy může zdát až přestřelené, opak je pravdou. Cena je pro tyto nadstandardní kusy oblečení adekvátní. Materiály použité na výrobu těchto módních skvostů jsou velmi kvalitní. Stejně tak je i střih a celkové provedení. S oblečením Max Mara vždy zazáříte.

    Shrnutí a závěr

    Italská kvalita je k nezaplacení. To u firmy Max Mara platí dvakrát. Rodinné řemeslo, které zakladatel Maramotti zdědil po své matce a babičce, mu opravdu šlo. Svůj talent a své schopnosti piloval tak dlouho, až se z něj stal skutečně vynikající návrhář. Do své firmy vložil všechno úsilí, aby z ní udělal prestižní značku a to se mu vyplnilo. V dnešní době je tato společnost jednou z nejznámějších italských firem vyrábějících oblečení vysokého stylu. Své oblečení vyrábí z velmi kvalitních materiálů a zpracovává jej s láskou a úctou k řemeslu. Vyrábí jej jako tým a nikoliv jako jedinec, protože jsou si vědomi toho, že i sám slavný Maramotti by bez svých zaměstnanců nedokázal a nedostal by se tam, kde je dnes.