Tommy Hilfiger Velikost 44 Oblečení

Oznamte mi nové kusy této značky
Není nutná registrace
-40%
Obyčejné Kvalitní Pánské Tenisky
888 Kč 536 Kč
EU 44 | 44
TOMMY HILFIGER SECOND
HAND

Společnost Tommy Hilfiger vyrábí jedny z nejznámějších, nejkvalitnějších a nejpožadovanějších kousků oblečení vůbec. Každý zná jejich jednoduché a přitom tak silné logo. Každý hned na první pohled pozná, o jakou značku se jedná. Tommy Hilfiger je legenda. Svým kvalitním zpracováním a nadčasovým designem převyšuje všechny ostatní značky. Zboží řadíme do kvalitní kategorie, o jeho bezchybném zpracování tedy nelze v žádném případě pochybovat. Pojďme si o této značce říct tedy něco víc.

Historie

Thomas Jacob Hilfiger se narodil 24. března 1951. Ve svých 17 letech strávil léto prací na benzínové stanici. Cítil, že má na něco víc, než zboží jen prodávat. Chtěl ho vytvářet. Vzal si své životní úspory, tedy 150$, a v roce 1971 si založil jeho vlastní obchod s oblečením v Elmirii. Obchod byl otevřen v Elmirské aréně, kde stál mezi kadeřnictvím a obchodem s hudebními nahrávkami.

O 6 let později podnik pojmenovaný People’s Place (Místo lidu) zkrachoval a Hilfiger šel studovat obchodování společně s módním oborem. Když dostudoval, odstěhoval se do New Yorku, kde si v roce 1979 založil vlastní společnost Tommy Hill. Začal spolupracovat s různými firmami a dokonce se jel učit až do Indie, jak má vlastně správný bussines vypadat a fungovat.

V roce 1984 Hilfigera oslovil jeho indický přítel Mohan Murjani, který mu nabídl, že podpoří jeho novou firmu, která bude vyrábět pánské sportovní oblečení. S podporou Murjaniho vzniká společnost Tommy Hilfiger Inc. Svůj debut udělal obrovským plakátem, který vystavil na New Yorském Times Square, kdy se konečně dostal do podvědomí obyvatel.

Psal se rok 1992, kdy se stal Hilfigerův podnik veřejným a představil novou podpisovou kolekci pánského sportovního prádla. Thomas byl jmenován designérem pánského oblečení roku a jeho kariéra nastartovala jako obří raketa. V roce 1998 otevřel svůj první obchod v Beverly Hills a zanedlouho na to obchod v Londýně. Thomas věděl, jak se zviditelnit, a proto podporoval a sponzoroval spousty koncertů a různých akcí, jako například koncerty Britney Spears. Zároveň to bylo v roce 2005, kdy se jeho značka poprvé objevila v televizi a povědomí o ní se šířilo dál a dál. V roce 2006 Thomas Hilfiger prodal jeho podnik britské investiční firmě za 1.6 miliardy $. Za 5 let se hodnota firmy zdvojnásobila a za 3 miliardy $ jej odkupuje spolek PVA, který vlastní např. značku Calvin Klein.

V dnešní době je Tommy Hilfiger firmou velmi prestižní a u lidí si získala velkou reputaci. Ten, kdo nosí malé logo TH je člověk vkusu a střídmosti.

Výrobky

Firma Tommy Hilfiger má hned několik produktových linek, které se postupně zakládají už od samého začátku této společnosti. Za celou dobu se dostal od výroby triček, košilí, obuvi, šatů, spodního prádla, oblečení na spaní až k parfémům a kosmetice. Jejich produkty jsou často bavlněné a džínové. To konkrétně v produktové řadě Tommy Hilfiger Denim. Zároveň jsou velmi známé pro svůj dokonalý střih a velmi příjemné materiály, které používají. Tommy Hilfiger zkrátka nabízí luxusní zboží.

První a hlavní řadou produktů je Tommy Hilfiger. Je ovlivněna klasickou americkou módou a zaměřuje se na zákazníky ve věku 25–40 let věku. Mezi její hlavní přednosti patří klasický styl, který používá. Její jednoduchost se kombinuje s nádherným vzhledem a elegancí, kterou si nese na postavě svého majitele.

Druhou řadou je Tommy Hilfiger Denim. Ta se zaměřuje na obyčejnější oblečení, než hlavní produktová řada. Vytváří oblečení, které si můžete vzít třeba do kina, do práce anebo na rande. Zkrátka kamkoliv. Zaměřuje se na zákazníky v rozmezí 18–30 let. Mimo džíny tato řada nabízí také obuv, tašky, doplňky a brýle.

Hilfiger Collection zaměřující se na ženské oblečení míchá klasický americký styl se stylem moderním. Oblečení je určeno pro ženy ve věkovém rozmezí 25-40 let. Jejich návrhy jsou každoročně prezentovány na New Yorském Fashion Weeku.

Poslední produktovou linkou je Tommy Hilfiger Tailored. Americké stylové oblečení určeno pro muže v rozmezí 25-40 let. Jeho klasický design připomíná čistou ševcovskou práci, proto má taky přívlastek Tailored (ušito). Její styly jsou velmi rozsáhlé. Obsahuje jak obleky, tak každodenní oblečení se zaměřením na precizní fit, prémiové látky, vylepšené střihy, bohaté barvy a luxusní detaily.

Kolekce

Není vůbec tajné, že kolekce této firmy jsou vždy naprosto vynikající. Každý rok, kdy je představena, se strhne velký poprask okolo značky Tommy Hilfiger a každý by chtěl nosit toto nové, moderní a inovativní oblečení. Pestré barvy vždy zajišťují krásný pohled na tyto jedinečné kousky. Když se modelky a modelové v oblečení Tommy Hilfigera procházejí po mole, všichni se na ně dívají s údivem. Nikdo nemůže přehlédnout luxusní a zajímavé oblečení, které tento spolek vyrábí a garantuje jeho stálou kvalitu. Garantuje ji nejen svým jménem, ale také již dlouholetou zkušeností v tomto módním světě. Podnik je už dávno prověřen časem a určitě víte, že u této firmy nemůžete šáhnout po špatné kolekci.

Obchody

Hlavním centrem dění ve společnosti Tommy Hilfiger je Amsterdam. Tam se nachází esenciální budova, ve které se rozhodují nejvýše postavení zaměstnanci firmy o směru, kterým se bude společnost ubírat. Firma má také 7 hlavních vlajkových obchodů v následujících lokacích:
Fifth Avenue, New York (otevřeno v září 2009)
Champs-Élysées, Paříž (otevřeno v listopadu 2010)
Brompton Road, Londýn (otevřeno v srpnu 2011)
Omotesando, Tokio (otevřeno v dubnu 2012)
Regent Street, Londýn (otevřeno v listopadu 2012)
Robertson Boulevard, Los Angeles (otevřeno v únoru 2013)
Schadowstraße, Düsseldorf, Německo (otevřeno v srpnu 2013)

Mimo tyto hlavní lokace se obchody TH vyskytují také například v Amsterdamu, Berlíně, Bogotě, Dublinu, Praze, Helsinkách, Madridu, Miami, Moskvě, Panama City, Singapuru, Tel Avivu a spoustě dalších lokací. Tato firma totiž často provozuje až sto prodejen ve velkých státech. Tommy Hilfiger, který byl pohlcen firmou PVH je globální společnost s více než 15 000 spolupracovníky po celém světě. S podporou velmi silného globálního uznání si Tommy Hilfiger postavil rozšířenou distribuční síť ve více než 100 státech světa a s více než 1 800 obchodů po Severní a latinské Americe, Evropě a Asii. Světová tržba značky Tommy Hilfiger činila v roce 2017 částku 7.4 miliardy $.

Shrnutí a závěr

Tommy Hilfiger je značka, která ovládá dnešní svět. Její klasický americký vzhled kombinovaný s moderními inovacemi a novými styly je zkrátka nezaměnitelný. Už od roku 1984 nám tato firma přináší stále nové a nové kusy oblečení, které je zpracováno z prémiových látek s luxusními detaily. Nejedná se ovšem pouze o oblečení. Společnost Tommy Hilfiger nám přináší mimo trika, kabáty a obuv také různé doplňky, tašky, batohy a parfémy. A i přes to, že už je tady s námi déle než 35 let jeho popularita stále narůstá. Jedná se jednu z nejprodávanějších, nejkvalitnějších a nejpožadovanějších značek současnosti. Kvůli tomu se ovšem jedná o jednu z nejvyprodanějších.

Tak na co ještě čekáte, dokážete si ulovit Váš kousek?

Oznamte mi nové kusy této značky