Guess Oblečení

Oznamte mi nové kusy této značky
Není nutná registrace
-50%
Nádherné Luxusní Dámské Lodičky
1 333 Kč 667 Kč
36
Guess OUTLET
-50%
Drobná Postava Bez Ramínek Šik Koktejlky
555 Kč 278 Kč
XS
Guess OUTLET
-41%
Pánská Mikina Pro Pohodáře
455 Kč 271 Kč
L
Guess OUTLET
-10%
Džínová Dámská Vesta
460 Kč 414 Kč
M
Guess SECOND
HAND

Jedna ze stěžejních a nejvýraznějších značek dnešní doby je Guess. Trojúhelníkový symbol, který se nese na většině jejich výrobků, pozná každý. Je to firma, která má tradici a v dnešním světě ji znají skoro všichni. Právě díky kvalitě a originalitě jejich výrobků se proslavila. Byla založena ve slunné Kalifornii a tohoto módního stylu se také drží. Jejich džíny jsou spíše minimalističtějšího rázu. Působí vybledle (proto se taky nazývají washed out jeans), ale přesto moderně. Společně s oblečením vyrábí tato firma také doplňky, jako například hodinky, šperky, parfémy a boty.

Historie

Francouzští bratři Georges, Armand, Paul a Maurice Marcainiovi z francouzské Marseille si založili sérii obchodů pod názvem MGA. Úspěchu se jim ale nedostavilo, a tak se rozhodli zkusit své štěstí jinde. Roku 1977 se přestěhovali do Kalifornie. Po 3 letech se rozhodli založit si vlastní firmu a každý z nich měl různé úkoly. Armand a Paul se starali o distribuci. Konkrétně Armand měl na práci rozvoz zboží a Paul dělal reklamní kampaně. To všechno probíhalo u nich doma, protože tehdy ještě neměli k dispozici žádné kanceláře. Georges navrhoval veškeré oblečení. Jeho vášeň pro módu byla jako žhnoucí plamen a kousky, které navrhoval, byly opravdu skvostné. Pracoval na stylu, který bude pro Guess typický – vypraný denim, světlejší a jednodušší v barvách a lépe sedící na postavě nositele. Těmito vlastnostmi se odlišil od konkurentů a byl schopný prorazit na rozrůstajícím se trhu s oblečením. Tím se ale zároveň lišil od svých bratrů. Georges následně prodal svůj podíl ve firmě kvůli neshodě s distribucí. Chtěl, aby byla Guess exkluzivní značka dostupná pouze v exkluzivních obchodech, jako je třeba Bloomingdales. Ostatní z bratrů chtěli své zboží distribuovat do velkoobchodů, jako je americký KMart (něco jako české Tesco, nebo Lidl.) Tento nápad Georges naprosto nesnášel a tak v roce 1993 prodal svůj podíl firmy za 214 milionů $. Na vyplacení této částky ovšem bratři neměli dostatek financí, proto se rozhodli firmu zveřejnit. Paul byl poté jediný, který byl schopen a mohl vést značku Guess.

K názvu této značky se váže zajímavý příběh. Maurice měl spoustu nápadů, se kterými nikdy nebyl spokojený. Přemýšlel tak dlouho, až se kompletně vyčerpal. Jednou jel Georges kolem billboardu firmy McDonald‘s. Bylo na něm napsáno “Guess which eatery had the biggest cheeseburger.” To v překladu do češtiny znamená Hádejte, která jídelna měla největší cheeseburger. Ten den přijel Georges domů a svým bratrům řekl “I think I found our name. Guess.” V češtině tedy “Myslím, že jsem našel naše jméno. Hádejte.” Jméno firmy bylo konečně zrozeno.

Slavné logo firmy Guess se skládá z červeného trojúhelníku, který je obrácený. Dole u jeho vrcholu se nachází otazník, který má místo tečky další triangl. Nad ním je umístěn název firmy, Guess. Pod názvem je napsáno “U.S.A”, tedy místo vzniku firmy. Po stranách jsou nápisy “washed jeans”, což je produkt, který udělal značku tím, čím dnes je. Kombinace barev červené, která symbolizuje lásku a vášeň, černá symbolizuje eleganci a kvalitu značky, kdežto bíla symbolizuje čistotu, věrnost a spolehlivost této společnosti. V dnešní době se značka soustřeďuje spíše na mladé zákazníky. V roce 2007 představila nový koncept firmy G by Guess. Soustřeďuje se na muže a ženy ve věku mezi 16 a 23 let. Má nižší ceny, než klasický Guess, a styl, který si přibližuje k Hollywoodu. Tato kolekce byla silně podporována po celých Státech a z reklam k této kolekci šla velmi cítit atmosféra nočních klubů.

Výrobky

Guess se podobně jako další velké americké firmy soustředí na celou škálu produktů. Vyrábějí nejen trička, košile a rifle, ale i parfémy. Společnost dokonce prodávala i povlečení do postele. Specialitou této firmy jsou samozřejmě denimové jeans, které jim zaručily světový úspěch. V 80. Letech každý toužil po vlastnictví těchto moderních džínů. Od ostatních se lišily svým vzhledem a barvou. Na rozdíl od klasické rifloviny byly totiž kalhoty této firmy více vybledlé (washed). Nosit takové oblečení se stalo trendem a značka Guess tak dosáhla svého vrcholu. I přes neshody, které spolu bratři Marcainiovi měli se z této společnosti stala prestižní značka, kterou v dnešní době každý obdivuje a uznává ji. I když nejsou v dnešní době riflové kalhoty tou nejpopulárnější variantou, firma Guess se stará o to, aby nezanikla úplně.

Kolekce

Tato známá americká módní firma má dvě hlavní výrobní linie. Dělí se na Guess for Women, tedy Guess pro ženy a Guess for Men, tedy Guess pro muže. Pod tyto dvě řady patří všechno oblečení. Rifle, obuv, spodní prádlo, plavky. Zkrátka všechno. Další výrobní řadou je Guess for Kids, pod kterou znovu vyrábějí veškeré druhy oblečení, jen s tím rozdílem, že je v dětské velikosti. Guess si umí vybírat tváře své značky. V roce 2017 jí stala bývala členka hudební skupiny Fifth Harmony Camila Cabello. Umělkyně, která nahrála slavný singl Havana. Pro její úspěch popularitu značky Guess o hodně zvednula. O rok později byla novou tváří této firmy prohlášena slavná americká zpěvačka Jennifer Lopez. Za svou existenci měla tato společnost spoustu známých modelek ve svých reklamách. Na jejich výběr velmi dbali a pečlivě vybírali modelky, které by se pro jejich kousky hodily nejvíce. Stejně tak činí s oficiálními tvářemi a zatím byl jejich výběr velmi dobrý.

Obchody

Guess je jednou z nejrychleji vzrostlých značek. Za pouhých 38 let svojí existence bylo vybudováno spoustu kamenných obchodů ve více než 600 místech na světě. Svou hlavní pobočku mají umístěnou v Kalifornii a mimo stát jejího vytvoření, tedy U.S.A, se její obchody vyskytují také v Evropě, Asii a některých Afrických velkoměstech. Nejčastěji tedy v Jihoafrické republice a jedna prodejna se nachází také v Pobřeží Slonoviny. K roku 2019 tato společnost zaměstnává více než 14 700 lidí po celém světě a její roční tržba činí 2,4 miliardy $.

Shrnutí a závěr

Guess zná každý. Tuto značku znají jak staří, protože byla tato značka jejich mládí, tak ji znají I mladí, teenageři i děti. Tato firma přišla s novinkou, která nikdy nikoho nenapadla, tedy washed jeans. Popularita těchto riflových kalhot narostla vesmírnou rychlostí a firma Guess se dostala na vrchol. V dnešní době je stále velmi relevantní a její nové kolekce jsou očekávány novináři i lidmi po celém světě. Její logo je velmi známé a každý si hned uvědomí, o jakou značku jde. Každý hned ví, že červený trojúhelník s otazníkem je Guess. Kvalitně ušité a sestříhané oblečení z prémiové bavlny je nejen podpisovou známkou této firmy, ale také zárukou nejlepší kvality zboží, které dostanete. Tak si pospěšte. Hádám, že oblečení této značky půjde rychle na odbyt.

Oznamte mi nové kusy této značky