Do konce 3. měsíce, jsme to tak měli a zkusili akci doprava zdarma, bez podmínek, prostě fakt zdarma. Bohužel, prodáváme levné zboží a průměrná hodnota zásilky je příliš nízká, občas jsme museli dokonce doplácet za poštovné.
Dle naších pravidel objednávky neslučujeme. Když chystáme baličky, automaticky nám vyjedou všechny které jsou k odeslání a my je s láskou :-) zabalíme s předáme přepravci.
Občas když jste přihlášeni,objeví se vlevo nahoře věta “Máte nárok na dopravu zdarma”. Znamená to, že máte nevyřízenou objednávku a pokud uděláte další tak vám jí přibalíme zdarma.
Když vám odešleme tento balík, věta zmizí a u nové objednávky musíte uhradit dopravné.
Není to slučováni objednávek, ale spíš taková další možnost pro Vás ušetřit.
Nezdá se vám to příliš komplikované? Využili jste to někdy?